Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~AlicjaBphotography | użytkownik

imię i nazwiskoAlicja B adresniemcy zarejestrowany29.11.2009 @18:36:06 ostatnio na stronie29.04.2014 @14:54:41

Kocham fotografie...
Moge fotografowac prawie wszystko...calymi dniami
Nie jestem profesjonalistka w tej dziedzinie...i widze niektóre rzeczy inaczej...dlatego nie wszystkie moje fotki beda sie Wam podobaly

Methinks, I see... Where?
- In my mind's eyes.
Shakespeare
Zdaje mi się, że widzę... gdzie?
Przed oczyma duszy mojej.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty155 komentarze2098 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon Eos 500, objektyw 18-55mm,Tamron 70-300mm,Sigma 18-200

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kama1407    09.12.2009 @09:42:20
wbrew pozorom zdjęcie jessienne z października pozdrawiam i dzieki
^Dziumka    08.12.2009 @12:45:35
kolorystyka to zabawa w photoshopie :P
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
~Sytrus    08.12.2009 @12:19:46
Dziękuję, tam to maleństwo to akurat mała myszka była.
_______
"Krytykować to znaczy wmawiać autorowi, że zdjęcie należałoby zrobić nie tak jak autor zrobił, tylko tak jak zrobiłby krytyk gdyby potrafił."
~AlicjaBphotography    08.12.2009 @09:14:54
Napewno nie chodzi o slupek...nie wszystkim musza sie moje zdjecia podobac.mam wlasny punkt widzenia na pewne sprawy i nie kazdy musi uwazac moje foty za dobre.
_______
nie robie nic pod publike,tylko dla siebie
~moonset    07.12.2009 @22:49:35
PS: widzę, że zdjęcie róż zniknęło, więc chyba jednak zdałaś sobie sprawę, że to było beznadziejne zdjęcie (bądź też nie chciałaś mieć niskiego słupka w "rozwoju użytkownika"
;]
~moonset    07.12.2009 @22:48:34
taka idea digartu - jak mi się coś podoba, to piszę i wystawiam "rewelacja", bądź "bardzo dobre". Natomiast jeśli uważam coś za kawał kiczu, oceniam to negatywnie. Ja wiem, że to przykro, jeśli ktoś nie daje Ci samych rewelek, ale takie jest życie, jeśli chcesz być artystą (choć pewnie już się za taką uważasz), to się z tym pogódź, bo ja nie jestem amatorem słodzenia za nic. Poza tym uzasadniłem swoje oceny, nie napisałem "nie podoba mi się i już" ;] pozdrawiam panią niesprawiedliwą
~AlicjaBphotography    07.12.2009 @12:28:38
nie chodzi o dume...jak Ci sie cos nie podoba,to przejdz obok. A przedszkolakiem mozesz byc Ty,bo jestes o ladnych pare lat mlodsza ode mnie.
W tej focie nie chodzi o powalanie,tylko o spokoj i barwy.MOze nie jest najlepsze,ale ja tez nie jestem profesjonalista.
Pozdrawiam i cofam swoja ocene.(choc tez nie uwazam tego zdjecia za mocne.ale niewazne)
_______
nie robie nic pod publike,tylko dla siebie
~adonai88    07.12.2009 @12:17:15
porównaj to zdjęcie ze swoimi różami. Schowaj dumę przedszkolaka do kieszeni i zacznij oceniać obiektywnie a nie jako rewanż za "przeciętne" ;] ktoś tu chyba pozjadał wszystkie fotograficzne rozumy
~AlicjaBphotography    06.12.2009 @10:16:44
Dziekuje za pozdrowienia POzdrawiam rowniez.
A moze napiszesz mi w jakim miescie miescie mieszkasz?
_______
nie robie nic pod publike,tylko dla siebie
~oli999    04.12.2009 @10:49:20
~Bisweet    04.12.2009 @10:41:22
pozdrawiam rowniez z niemiec
~Bisweet    04.12.2009 @10:37:31
pozdrawiam, pieknie sie zapowiada, powodzenia!
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt